הרבה דרמה ומעט התקפה במערב – סיקור משחקי הפליי-אין של רביעי / עמיחי קטן

ממפיס גריזליס – סאן-אנטוניו ספרס 100- 96:

ממפיס פתחו את המשחק הזה בסערה ותוך 6 דקות הגיעו ליתרון 21 וביתרון 19 בסוף הרבע הראשון נדמה היה שמצבם נוח, אבל ריצת 17- 0 של הספרס בהובלת מילס וגיי צמצמה ל-2 בלבד. מוראנט ובעיקר ולנצ'יונאס הגדילו קצת את היתרון, אבל הפעם הספרס שמרו על זה צמוד יותר ושלשה של מוראנט קבעה 56- 49 לממפיס במחצית.

אחרי רבע שלישי הגנתי במיוחד שעמד בסימן סטטוס קוו של שוויון 16, המחליפים של הספרס שוב היו הטובים יותר ודקות טובות של ג'נג, גיי ומילס אפשרו לדרוזן להעלות את הספרס ליתרון ראשון מאז ה-2- 0 בפתיחה. שלשה של קלדון ג'ונסון העלתה את הספרס ליתרון 2, אבל 6 רצופות של דילון ברוקס החזירו לממפיס את היתרון. שלשה של קייל אנדרסון וסלים של מוראנט הגדילו את ההפרש ל-6 וביין קבע יתרון 8, דקה וחצי לסיום. גיי הצליח קצת לצמצם, אבל ביין ומוראנט סגרו את המשחק מהעונשין.

דילון ברוקס קלע עבור ממפיס 24 עם 7 ריבאונדים, ולנצ'יונאס הגיע לדאבל 23 והוסיף 3 חסימות, מוראנט הגיע ל-20 עם 6 ריבאונדים ואסיסטים וג'ארן ג'קסון הוסיף 10.

את הספרס הובילו גיי ודרוזן עם 20 כל אחד, ג'ונסון רשם דאבל 11, פולטל הגיע לדאבל 10 עם 5 חסימות ומארי קלע 10 עם 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

לוס אנג'לס לייקרס – גולדן סטייט ווריורס 103- 100:

וויגינס ובייזמור פתחו נהדר בהתקפה כשוויגינס וגרין מנטרלים את לברון ודיוויס וגולדן סטייט ביתרון 15- 4 מוקדם. הלייקרס הגיבו עם ריצת 12- 2 וצמצמו לנקודה, אבל סטף הגדיל חזרה את היתרון והארל קבע 28- 22 לווריורס בסיום הרבע הראשון. ההפרש נשמר גם בדקות המנוחה של סטף כששתי הקבוצות מתקשות לקלוע, אבל מיד כשהוא חזר ההפרש חזר לדו-ספרתי. פול וטוסקנו-אנדרסון הוסיפו גם כן שלשות כשקארוסו משאיר את הלייקרס בחיים ושלשה של סטף קבעה 55- 42 לווריורס במחצית.

הלייקרס פתחו את המחצית השנייה על קו העונשין וצמצמו מהר בחצי את ההפרש, ושלשה של שרודר השלימה ריצת 14- 2 וצמצמה לנקודה. וויגינס וסטף החזירו את ההפרש ל-12, אבל הלייקרס שוב צמצמו להפרש מינימלי וקארוסו הוריד ל-79- 77 בלבד בסיום הרבע השלישי. הפעם הלייקרס ברחו בדקות המנוחה של סטף ועלו ליתרון ראשון שהפך ל-87- 80, אבל סטף הגיב עם 5 רצופות ואחר כך וויגינס הגיב לשלשה של דיוויס עם 4 רצופות וצימק לנקודה, 6:24 לסיום.

שרודר קלע אחת מהקו אז וויגינס השווה וסטף השווה שוב אחרי נקודות של דיוויס, הפעם על 93. שרודר החזיר את היתרון ללייקרס, אבל שלשה של פול וסל נוסף של סטף החזירו את היתרון לגולדן סטייט. דיוויס דייק פעמיים מהקו ולברון הוסיף עוד אחד כדי להשוות, ואחרי עבירת תוקף של גרין הגיע דיוויס לעוד 2 שהחזירו את הלייקרס ליתרון, אם כי סטף קבע שוויון 100. ההתקפה של הלייקרס הסתבכה ולברון קלע שלשה קשה עם הכניסה לדקה האחרונה, כשבצד השני פול החטיא. הלייקרס הורידו שעון והחטיאו וסטיב קר לקח פסק זמן, אבל אף אחד לא שם לב לזה, מה שהשאיר להם 2 שניות בלבד כשסוף סוף הם קיבלו את פסק הזמן. ב-2 השניות האלה גולדן סטייט לא הצליחו לייצר כלום.

דיוויס הוביל את הלייקרס עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, כולל 13 נקודות ברבע האחרון, לברון הגיע לטריפל-דאבל של 22, 11 ו-10, וכנראה שהשתלם ללייקרס לתת לו כמה דקות יותר ממה שהרופא הרשה, כי בדקות בלעדיו הלייקרס היו במינוס 10, קארוסו קלע 14 עם 3 חטיפות, והיה היחיד שהיה טוב בלייקרס במחצית הראשונה, שרודר קלע 12 עם 5 אסיסטים ו-KCP הוסיף 10 נקודות ו-3 חטיפות.

סטף היה השחקן הכי טוב על המגרש לאורך המשחק עם 37 נקודות ו-7 ריבאונדים, ועזרו לו בגולדן סטייט וויגינס עם 21, פול ובייזמור שקלעו 10 כל אחד, כשהאחרון הוסיף גם 5 חטיפות, ודריימונד גרין שקלע רק 2 נקודות, אבל תרם 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
126 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
השור
השור
20/05/2021 8:09:32

אינני מבין איך כל הללל מביאים את השריקות הללו מהבית…אפילו חלק מכם ראו פעם אחר פעם במחצית הראשונה איך לא שרקו שריקות מובהקות. אפילו ברבע הרביעי המון שריקות שיכלו ללכת לכאן או לכאן הסתיימו לא בצד של לברון, לרבות אצבע בעין מצד גרין. השריקה היחידה לאורך כל המשחק שניתן לתאר אותה כשנויה במחלוקת היא האופנסיב נגד גרין – וזו בוודאי מתבטלת מול כל יתר השריקות שלא נשרקו על אף פאולים ברורים

עגל
עגל
20/05/2021 8:43:54
Reply to  השור

+1

MBK
MBK
20/05/2021 8:52:41

אה אה
בגלל זה גרין לא קיבל פלגרנט על עבירה עם 2 ידיים קדימה על הראש של לברון
השופטים לא הכריעו את המשחק, אפשר לצאת מהטריפ שהלייקרס מצליחה בזכות השופטים
סטיב קר יצא קצת אהבל כשלא לקח את הטיימאאוט שלו בזמן, אה בעצם גם פה השופטים אשמים הן פספסו את זה

NFS
NFS
20/05/2021 13:14:19

"השיפוט היה מאוד מוטה לטובת הלייקרס".
כנראה שלא ראינו אותו משחק

onetwo3
20/05/2021 8:12:43

תודה!

רפיקי
20/05/2021 8:20:45

תודה חיים.
ראיתי מאמצע הרבע השלישי ככה שאין לי פרספקטיבה של כל המשחק, אבל ממה שראיתי, שיפוט בזיון

פיני
20/05/2021 8:38:48

תודה חיים.
השיפוט דווקא היה יחסית סביר..
לא קל לנצח את אותה קבוצה פעמיים בשבוע, הלוחמים יצטרכו להזיע נגד הדובים.

עגל
עגל
20/05/2021 8:45:35

הלייקרס ניצחו עם פוקס של לברון במקום לנצח "כמו שצריך".
מרשים איך ברוב הסטטיסטיקות הקבוצתיות הם היו נחותים מול ג"ס, חוץ מקטגוריה אחת – איבודים. ג"ס שיחקו מצוין אבל איבדו את הכדורים ואת המשחק

MBK
MBK
20/05/2021 8:50:42
Reply to  עגל

ההגנה של הלייקרס בחצי השני הייתה עצומה
רוב האיבודים של גולדן סטייט הגיעו בחצי השני

פיני
20/05/2021 8:51:36
Reply to  עגל

אותו מספר סלי שדה, אחוזים טובים יותר מהקו, יותר אסיסטים, יותר ריבאונדים ופחות איבודים.

דה שוט
20/05/2021 8:52:14

תודה חיים,
היה משחק טוב, סטף קולע 50% בדרגת קושי בלתי נתפסת, מצד שני היו לו איבודים שפגעו קשות במומנטום (למשל ב-12 הפרש).
לברון ודייוויס העלו הילוך בחצי השני, עדיין רק להילוך שלישי. זה הספיק. אם הם ייכנסו לקצב יהיה קשה מולם. יש להם הגנה מאוד חכמה וחזקה והשופטים בדרך כלל בצד שלהם.
הערב השיפוט היה אחלה. טעויות קטנות, אל ממש לא לטובת הלייקרס (רק הפאול של גרין, בקטנה).

Dor
Dor
20/05/2021 8:59:07
Reply to  דה שוט

השיפוט בסוף היה מצוין. התוקף של גרין היה די ברור וממילא היתה החטאה והשופטים אפילו שינו החלטה לטובת תוקף של אנדרסון על לברון לפאול מגן ולא נתנו פלייגרנט לדריימונד שהשכיב את לברון בדרך לדאנק. הלייקרס הגעילו כל הדרך לניצחון ואני רק מקווה שהגנרל הקטן והחבר׳ה של גיא וגילרי ילמדו אותם לקח ושסטף יעבור את ממפיס

דה שוט
20/05/2021 9:49:36
Reply to  Dor

+ 11
כל מילה,
לצערי אני לא רואה איך פיניקס עוברים. ל״א יחנקו את בוקר וישאירו את פיניקס הלי התקפה. הם אלופים בזה.

Smiley
20/05/2021 9:00:44

הווריורס יכולים לבוא בטענות לעצמם ולא לשיפוט. בעצם, הם נתנו את הכל, עם קארי ב-GOD MODE (כמעט) אבל הסמיכה שלהם קצרה מדי. שקארי בזון ויורה מכל מקום, שאר השחקנים בחמישייה מלבד גרין לא נכנסים למשחק (בעיקר וויגינס שעדיין צריך את הכדור ביד) ואז ידנה תלות בלתי נתפסת בקארי.
כל עוד לקארי יש אוויר זה נראה נהדר, אבל ברגע שמפסיק להגיע חמצן למוח (אפילו קארי מתעייף) אז מתחילים שטויות ואיבודים מיותרים, כאשר כל שאר השחקנים לא מוצאים את עצמם שמגיע אליה הכדור.
.
במחצית השניה הלייקרס הבינו שהם גבוהים יותר, פיזים יותר וחזקים יותר. דראמונד שלא ממש מוצא את עצמו אף לספסל והלייקרס רצו קדימה.

Berch
20/05/2021 9:06:52

תודה על הסיקור
לברון מג'עג'ע את דרכו מעלה….
🤣

גיא הירוק
20/05/2021 9:11:53

א. אני מאוכזב. לצערי, אנחנו לא עוברים את הלייקרס (גם עם העזרה של דה שוט). לפחות, לא השנה (צריך את אייטון בשל יותר בשביל להתמודד עם דייויס).
ב. הלייקרס מפחידים. עם כל כך הרבה חלודה, הם צלחו את קרי (בחצי הראשון התחזית שלי נראתה בדרכה למימוש) למרות תצוגה התקפית מזעזעת.
ג. התלונות על השיפוט מגוכחות. ממש.
.
תודה, חיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק חיימקה הפרשים זה הכוכב ה3 של הלייקרס הסופרסטאר ששיקצה הביא. וזה עוד בלי פרשי העל בראדרז את פוסטר שהם יחכו למשחקים יותר חשובים😎.
בחצי הראשון הם לא קיבלו את הממו אז!שדיוויס!קפץ על המגינים לא שרקו בחצי ה2 זה תוקן

גיא הירוק
20/05/2021 9:52:07

לא הייתי זקוק להוכחה ניצחת יותר לכך שאני צודק…

MBK
MBK
20/05/2021 10:58:31

🙂

גיא הירוק
20/05/2021 9:35:43

אתה מתאר טעויות שיפוט. כמובן שאתה לא כותב על שריקות גבוליות/טעויות שהיו לצד השני.
.
"השיפוט היה מאוד מוטה לייקרס וזה גם מה שהחזיר אותם למשחק ברבע השלישי".
מילים שלך.
.
לטעמי, זה לחלוטין עונה על ההגדרה של "תלונה מגוכחת". בעיקר לנוכח העבירה על לברון (שיפוט מוטה היה מכריע את המשחק עם פלייגרנט).

גיא הירוק
20/05/2021 10:11:26

א. אני שמח שלא שרקו פלייגרנט. ההגדרה לפייגרנט היא:
Unnecessary contact committed by a player against an opponent
.
אפשר בקלות לטעון שהיה כאן הרבה יותר מגע מאשר ניסיון לחסום (מה שעונה להגדרת ה-Unnecessary contact)
.
לשמחתי, השופטים נתנו למשחק להכריע, כאשר במקום בו יש ספק, נתנו לשחקנים להכריע.
זה התרחש כמה וכמה פעמים במהלך המשחק, כאשר במקרים של מגע גבולי לא שרקו, ובכך שמרו על אחידות (הלייקרס היו "המפסידים" באותם מקרים, היות והם שיחקו יותר פנימה)
לטעמי, זה עונה בצורה מלאה על הגדרת "לא מוטה".

פיני
20/05/2021 9:55:54

סליחה שאני מתעצבן… אבל גם אתה וגם ברוך, כותבים "מגוכח" במקום מגוחך וזה מטריד…

פיני
20/05/2021 9:58:24

מ.ש.ל.

גיא הירוק
20/05/2021 10:04:09
Reply to  פיני

כזוהי הדיסגרפיה. קופצת ומטרידה גם אחרים. סליחה…

פיני
20/05/2021 10:13:40

לא צריך להגזים😉

Jonathan
20/05/2021 9:22:08

לא יודע אם זו תחזית לסדרה מולכם – אבל לעבור אותנו במשחק אחד או בסדרה זו לא כזו חוכמה.

Tzafriros
20/05/2021 15:13:49

+1

golan
golan
20/05/2021 21:10:06

אם כולכם בריאים אין סיבה שלא תעברו.
אין להם שומרים אישיים מדיהימים – למעט דיויס והועבדה שהצבע חסום.
גם הקליעה שלהם לא הכי טובה,
ניהול משחק נכון ולקלוע מבטים פנויים שבוקר ופול מסדרים לשחקני המשנה ויש אלופה חדשה.
הבעיה מתחילה כשמתחילים לפחד מהם

onetwo3
20/05/2021 9:14:05

ללברון יש חוש הומור, נחמד:
"הראייה שלי התעוותה. ראיתי לפני השלשה 3 טבעות, ניסיתי לקלוע לאמצעית. שמח שזה הצליח. גם אם הייתי צריך לשים רטייה, הייתי נשאר לשחק".

Jonathan
20/05/2021 9:28:07

הייתה לי תחושה מסוף הרבע השני שאנחנו משחקים עם המון אנרגיה אבל היא לא תימשך עד סוף המשחק. אנחנו קצרים ברזרבה וקצרים בגובה ויש גבול למה שאפשר לעשות עם קבוצה כזו גם אם היא הוציאה מהשחקנים שלה יותר ממה שידעו שיש בהם (כולל קרי).
לא תולה תקוות בפלייאוף בהנחה שנגיע אליו. אבל גם ההדרך שבה שיחקנו נותנת סיבות לאופטימיות לשנה הבאה, בהנחה שהסגל יישאר בריא (כבר הרבה לבקש?) ויהיו כמה התאמות בסגל כדי לכסות עוד עמדות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה כולנו טנש עכשיו אני עם החולצה של קראודר דה שוט עם החולצה של פול אשך עם החולצה של בוקר ברוך עם החולצה של אייטון
יש ימים כאלה ששבר באים לסייע לטנש זה רק מול השיקצה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

התוצאה אינה משקפת את מהלך האירועים במשחק – היינו מזעזעים הלילה. לא רק הזריקות שלא נכנסו אלא בעיקר משחק התקפי שבלוני ומאד לא קבוצתי, ומעט מאד מאבק על ריבאונד התקפה. לא מבין למה יובנקס לא קיבל יותר דקות כדי להתיש את יונאס. גיי ודייאנג היו טובים יחסית בדקות ששיחקו, אבל כל השאר לא הבריקו. כשהובלנו פתאום לקראת הסוף ממש נחרדתי מהמחשבה שננצח תצוגה שכזו.
.
דרוזן עם 1/11 מהשדה במחצית, וסך הכל 5/21 במשחק הוא פשוט לא האיש שיכול לקחת קבוצה על הכתפיים אני מקווה שיעשה מעשה אולדריג' וילך לחפש טבעת בקבוצה שבה יהיה השחקן השלישי או הרביעי בטיבו, ינהיג את היחידה השניה או מה שלא יהיה.
.
דרוש פורוורד, צלף, ארוך, שעושה הגנה, עדיף פאואר אבל גם סמול יספיק.
.
חמוד לאללה, מר מוראנט, רק שלא יתמכר למהירות ולאתלטיות ויפתח את כל היכולות שלו והוא יהיה אדיר.

geffenre2
geffenre2
20/05/2021 10:48:48

היה משחק קשה לצפייה. אבל מבחינתי הטובים ניצחו.
אני לא מבין למה פולטל נשאר כל כך הרבה זמן מול JV שכבר היה מותש ברבע הרביעי במקום להכניס את דייאנג שהיה רענן.

הייתם מעוניינים בברנדון קלארק בתור PF מחליף? אני לא יודע איזה טרייד אפשר לעשות, אבל אני חושב\חושש שהזמן שלו בקבוצה הולך ואוזל לאור השיפור העצום של סלאו-מו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  geffenre2

אין ספק שהטובים ניצחו, ובצדק. לא כל כך מכיר את קלארק אבל אני לא בררן במיוחד בימים אלה – העברה בנקאית או ביט? מה שנוח לך.

asaf
20/05/2021 19:08:45
Reply to  geffenre2

ולצ'יונאס הרג את הספרס וגם ברוקס אגב נתן כמה סלים ברגעים קריטיים.. קלארק מאכזב מאוד …דרך במקום ואף הלך אחורה העונה אחרי סיום העונה הנפלא שלו בשנת הרוקי.. סלו מו פשוט נפלא כל העונה הזו…אגב אפילו שהוא זורק משלוש זה נראה בהילוך איטי אבל מי אני שאתלונן שזה נכנס באזור 40%

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 12:15:50

לא ראיתי, אבל נשמע בדיוק כמו כל התקופה האחרונה, המייאשת.
פופ חייב ללכת.
את דז'ונטה היינו צריכים לשחרר בשיא ולקבל עליו שחקנים מועילים יותר – הוא "להיות עם ולהרגיש בלי", על פניו הוא שחקן טוב ומועיל, שומר, חוטף, ריבאונד, אתלטיות, שיפר את הקליעה… בפועל הוא פשוט לא שחקן שמקדם אותך לאנשהו (להבדיל מווייט).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא הפסדת כלום חוץ מעוגמת נפש.
.
לא חושב שדגונטה הוא הבעיה, מסכים שהוא לא מספיק טוב בשביל להוביל את הקבוצה להישגים. לצערי גם וייט לא באמת כוכב עליון. מגוחך ככל שזה נשמע אפילו מאנו בגילו יכל לעזור לנו אתמול – מישהו שיודע לקבל החלטות, מישהו שמארגן את הקבוצה, מישהו שנלחם ומאמין. פשוט אין לנו את החומרים האלה כמו שהיו בעבר.
.
ולא יעזור בית דין – צריך סופרסטאר, ובשביל זה צריך טנקינג או המון מזל או לחכות איזה עשור או שניים עד שמישהו מבחירה 15 לערך יתברר כמציאה.
.
המצב בטטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם כבר לטנקק הייתם צריכים השנה

אור
אור
20/05/2021 14:44:39

ברגע שקוואי עזב

אוהד ס"א
20/05/2021 14:51:52

קודן כל הדג מסריח מהראש:
הנהלה, מאמן ואחר כך השאר.
אם הקבוצה שלך לא כשרונית, אתה יכול להחביא את זה במשחק קבוצתי והגנת ברזל (אולי אתם זוכרים שהיו מושגים כאלה פעם בעבר).
לתת לכוכב שלך את הכדור ולצפות לניסים, זה אימון ברמה הכי גרועה שיכולה להיות. ביום שהוא מביא לך 1 מ- 11 במחצית הראשונה, זה גם מעיד שאתה לא חי את הקבוצה.
שנה שנייה שהקבוצה במאזן שלילי ומסיימת עשירית. אפילו לא גרועה מספיק בשביל לבחור גבוה בדראפט.
כמו שזוהר נהג לומר: בלי עתיד, בלי תקווה בלי חלום.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/05/2021 15:11:22
Reply to  אוהד ס"א

נהג לשיר, לא לומר!!!

פיני
20/05/2021 9:57:52

ויש להם גם מאמן מצוין. ממש.

פה איתמר
פה איתמר
20/05/2021 9:57:51

הרבע אחרון במשחק היה נהדר.

עגל
עגל
20/05/2021 10:03:45

ואף אחד לא אומר משהו על קארוסו? שחקן כזה מוגבל ועם זאת חכם ומפיק מעצמו כל כך הרבה

פיני
20/05/2021 10:11:18
Reply to  עגל

גם מתיוז היה טוב מאוד בזמן הלא רב שהוא שיחק וסיפק הגנה מעולה

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 12:19:58
Reply to  עגל

אני רק אומר את זה מהרגע הראשון שדרך בקבוצה

עגל
עגל
20/05/2021 12:39:09

טוב אתה גם אמרת שאיש סמית' ולופז הם הסופרסטארים של וושינגטון
🙂

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 13:27:48
Reply to  עגל

והם אכן היו נגד שארלוט ובוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לופז יובש מול בוסטון. וקראת לבארטנס הלייזר…רק על זה צריך להשעות אותך, תקרא לו הפצמר אולי, הוא פוגע בתדירות של הפצמרים של חמאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח גדול זה בדיוק ככה עזוב קולע יותר גרוע מזה זה הקליר פאת שהוא משמש ככוונת ראס ובארטנס בהגנה יחד זה יותר מידי לכל קבוצה, רק חסר שהיו מחתימים את קורי ברואר

עגל
עגל
20/05/2021 14:48:56

גדול – ברטאנס פצמ"ר

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  עגל

אני תוהה אם אתה עושה את זה בכוונה כדי לראות מי ישים לב.
הרי ידוע שקארוסו הוא אולי השחקן הכי אתלטי בלייקרס מלבד לברון.

עגל
עגל
20/05/2021 15:47:16

עוד כמה שנם אני מתדרדר עד לרמה האתלטית שלו.
וכרגע אני אפילו לא יכול לרוץ כי הברך קצת נדפקה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  עגל

https://www.youtube.com/watch?v=99q1PfdKeKM
זהירות על הברך אם תנסה לשחזר כמה מהמהלכים שלו.

עידו גילרי
20/05/2021 15:54:59

אבל… אבל… הוא לבן וגם מקריח איך אתה מעז לקרוא לו אתלטי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

מזל שאני לא מקריח. למרות שאני בטטת כור…כסא מחשבים, יש לי עוד סיכוי להקרא אתלטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גדול זה. נראה לי האשך נרדם עם זה כל לילה. חבל שהוריד את השפם , היה נראה יותר נגר עם השפם

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 19:46:09

האיש מלך. לא כמו המתחזה לידו

ברבור שחור
ברבור שחור
20/05/2021 18:06:20
Reply to  עגל

קארוסו שחקן מוגבל ?
אחד השחקנים הכי טובים שלהם, הוא משחק באופן קבוע בדקות המכריעות כי סומכים עליו .
בכול אופן הוא אחד השחקנים הכי מלהיבים בלייקרס.
אם הוא היה שחור יש מצב שהיה על חוזה גבוה יותר !

פיני
20/05/2021 16:03:00

אני לא בטוח שהוא יותר אתלט מקק"פ, הארל, או הורטון טאקר. בטוח שהוא עדיין נחשב לשחקן מוגבל למרות האתלטיות. גם בן סימונס שאתלט פי כמה, נחשב מוגבל.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  פיני

תקרא את התגובה השנייה של עגל. ידעתי למה אני מכוון.
https://www.prospectmagazine.co.uk/politics/sports-commentary-racial-bias-ai-data

דדי
דדי
20/05/2021 19:40:10
Reply to  עגל

השחקן הכי חשוב של הלייקרס אחרי שני הכוכבים, ואני אומר את זה לא מהיום.
השתפר בהתקפה העונה, אבל ההגנה שלו מהטובות בליגה כבר שנים.
הרבה לחץ עד שאדע אם מצליחים להשאיר אותו בקיץ.

דה שוט
20/05/2021 10:05:18

לגבי דריימונד גרין,
שומר עלית או לא – אפשר להתווכח על זה
אבל לבוא למשחק כזה לשחק 42 דקות עם 2 נקודות ואפס מחמש מהשדה – זה ממש להפקיר את החברים. נגמר 3 הפרש, הלוחמים שיוועו להתקפה בחצי השני. הם היו שמחים מאוד לקבל עוד 10 נקודות מהפאואר פורוורד הפותח שלהם.
שלא לדבר על זה שהמגינים שלו היו כל המשחק בדאבל טים או עזרה. לפעמים היו על סטף 3 שומרים! אומללות

onetwo3
20/05/2021 11:07:49
Reply to  דה שוט

נפלת בפח גם אתה. למה אתה בוחר לציין רק את –2 נק'– ומתעלם מ–9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות ו3 חסימות–?
הרי בלי גרין זה 25 הפרש מלכתחילה
הוא שומר עבור שלושה,חושב עבור ארבעה, ונותן תמורה עבור שלושה.
אז לקלוע הוא לא קולע (למרות שמבחינתי 2 נק' ו8 אס'שלו משמעותם היא שהוא קלע 18 נק' אבל ניחא…)

פיני
20/05/2021 11:17:01
Reply to  onetwo3

אי אפשר להתעלם מהפיל שבחדר ולבטל את העניין ההתקפי. נכון שגרין הוא נכס אדיר ויתרונותיו עולים על חסרונותיו, אבל הבנאדם, שהיה הקלע המוביל במשחק 7 של גמר הNBA, כשעל הפרקט נוכחים, לברון וקיירי, סטף וקליי, והוא אשכרה לא יכול להניח את הכדור בחישוק. היריב שומר רק על המסירה שלו ולא על הקליעה.

דה שוט
20/05/2021 11:23:01
Reply to  onetwo3

חבר אתה שבוי בסיסמאות שפג תוקפן. וגם ״שכחת״ 6 איבודים 🙂
שים באמצע או בפיק-נ-רול שחקן שמאיים על הסל והכל פתאום ייפתח. גרין הוא אבן ריחיים על ההתקפה של גולדן סטייט, עד כדי כך ששחקן היסטורי בכושר פסיכי עם יכולת קליעה שלא נראתה, בעין ובסטאט – מספיק בקושי למקום 8

onetwo3
20/05/2021 11:31:29
Reply to  onetwo3

בדבר אחד אתה צודק בהחלט – אני 'שבוי' על גרין, על התרומה שלו, על הערך שלו, על המורשת שלו.
כמו שמנחם לווסטברוק – אני לגרין

דה שוט
20/05/2021 11:33:32
Reply to  onetwo3

+ 11
זה סבבה

ברבור שחור
ברבור שחור
20/05/2021 18:07:38
Reply to  onetwo3

שכחת את החסימות שלו לסטף על קו השלוש, אחד הטובים בליגה

רועי ויינברג
20/05/2021 11:12:47
Reply to  דה שוט

מסכים. 2 נקודות במשחק כזה מכריע זה מביך וקבוצות יכולות להרשות לעצמן לא לשמור עליו בהגנה כשהוא תוקף ככה. אני מאוהדיו של דריימונד, אבל זה פתאטי. איפה זה ואיפה השחקן שקלע מעל 30 נקודות במשחק 7 של הגמר

פיני
20/05/2021 11:18:21

צ'יפס…
רועי, איכה הפכת להיות אוהד של לברון והלייקרס, אחרי השנאה הגדולה באותה סדרת גמר והאהדה ללוחמים?

רועי ויינברג
20/05/2021 11:27:31
Reply to  פיני

אני אוהב את לברון מהשנים במיאמי (ולא מסתיר את זה יותר מדי). התבגרתי מאז, לא חושב שצריך לשנוא אותו או אף אחד אחר. רק ספורט

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/05/2021 15:16:44

תגובה בוגרת ונכונה ביותר!!! שש ילמדו ממך כל חבר ה"ללל" ששונאים בגלל ספורט.
אמנם זה משהו אחר כשמדובר במי שמעליב בצורה מגעילה ופוגענית ומכוערת מאוד וכדומה, או מעשה מעשים מכוערים ומגעילים, אך לברון אינו מאלו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/05/2021 15:18:09

לדוגמה, שחקן שפוגע פיזית בכוונה, אותו צריך לשנוא והוא לא ספורטאי כלל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/05/2021 16:03:54

שילמדו ממך

ירון, החלום
ירון, החלום
20/05/2021 10:44:18

בס"ד
שלום. תודה על סיקור מושקע וזריז.
הלייקרס כרגיל התחילו לאו, בדרך כלל זה לוקח להם משחק אחד, הפעם הם קיצרו למחצית.

asaf
20/05/2021 10:52:23

תודה על הסיקור. כולם פה על המשחק המאוחר אז אני דווקא אתייחס למשחק הראשון ואומר שבעיניי עם ולצ'יונאס בכושר הנוכחי שלו + טריפל J והגארדים האגרסיביים של ממפיס לגולדן סטייט הולך להיות קרב עקוב מדם כדי להרוויח את הכרטיס האחרון לפלייאוף. הדובים הצעירים לא פרייארים.

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 12:21:29
Reply to  asaf

אני מהמר עליהם

asaf
20/05/2021 16:18:03

זה לאיזון המנחוס אשך אחרי שביומן האחרון של ממפיס שימון כתב שהם אכזבו העונה??

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 19:47:22
Reply to  asaf

כנראה…

אבג
אבג
20/05/2021 11:24:29

איפה אילו שאמרו שהפליי אין רעיון גרוע? איזה משחק.
הלייקרס בכושר לא טוב. מזלם שפיניקס מקום שני כי מול דנבר או הקליפרס היו בפיגור 2-0 בקלות עד שיסירו חלודה.
גם פיניקס אולי יוכלו לנצל את זה אבל חוסר הניסיון עשוי לדבר.
בהנחה שגולדן סטייט עוברים, יכולים לעבור את יוטה.
סטף היה בבירור השחקן הטוב על המגרש, חבל ששאר השחקנים לא תרמו יותר.
חוץ מזה לדעתי בחטיפה במהלך האחרון (2.1 שניות) היתה עבירה

Yinon Yavor
20/05/2021 12:40:30
Reply to  אבג

זה לא היה משנה הרבה כי היה הפרש שלוש

עגל
עגל
20/05/2021 12:42:04
Reply to  אבג

קשה לי להאמין שג"ס תעבור את יוטה, בסדרה ארוכה המאזן העונתי לא ישקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

לא יעברו אבל לדעתי זה 6 משחקים והיי גולדן עוד לא עברו את ממפיס. ממפיס לא ככ פראיירים אולי ג'ה יזכר שהוא אמור להיות כוכב ולהתפוצץ כבר

אבג
אבג
20/05/2021 14:08:00
Reply to  עגל

הגבתי גם באחד הפוסטים. מעולם לא קרה (לפחות עד כמה שאני זוכר) מצב שאין אחד שמהמר על שתי המובילות בקונפרנס לעלות לגמר הכללי, ומעטים מהמרים עליהם להגיע לגמר האיזורי.
זה משפיע גם על דיוני ה MVP.

דה שוט
20/05/2021 11:30:31

מילה על השיפוט והילוכים חוזרים.
הרבה פעמים מתלוננים ובצדק שיש שריקה לעבירה ואין הילוך חוזר. האנ בי איי שונה בזה מהכדורגל באירופה. בכדורגל – כל מהלך משודר שוב ושוב, בלי ״רחמים״. הצופים מקבלים את הכל. בליגה של סילבר ״שומרים״ על השופטים. מחלוקות רק במשורה ואם אישור (למשל צאלאנג) תעקבו ותיווכחו

גיא הירוק
20/05/2021 11:39:39
Reply to  דה שוט

אתה רציני?
אנחנו חיים בעידן הסטרימינג והרשתות החברתיות. אין מהלך שלא מצולם מכה זוויות,
אין מהלך מעורר מחלוקת שבמהרה מוצא את עצמו מנותח לעומקו על ידי כל אוהד עם גישה לאינטרנט.
.
אין היכן להסתתר,
זו כבר לא 2007

דה שוט
20/05/2021 11:46:29

אני מתכוון לשידור הרישמי לא לרשתות החברתיות.
אתמול לפחות פעמיים או שלוש היה פאול, שחקן הלך לקו ולא היה הילוך חוזר. זה חסר וזה לא סתם. הליגה מגינה על השופטים שלה. באירופה הם חשופים, תראה קצת כדורגל ותבין לבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ברור

גיא הירוק
20/05/2021 11:52:38
Reply to  דה שוט

למה שאני אעשה את זה לעצמי?
הכדורגל הפך למשחק מאוס.
.
ברור שלא.פעם עוברים להעלות חוזר. זה מה שלטים הבמאי מעניין את הצופים.
ברגעי המחלוקת, בהחלט יש הילוך חוזר (ע"ע העבירה של גרין על לברון).

דה שוט
20/05/2021 12:13:48

1. כדורגל השנה דישדש כי לא היה קהל. עדיין לראות את סיטי מעלים הילוך או את צ׳לסי המאומנת מכניעה את כוכבי ריאל – זאת חוויה אדירה.
2. אני לא מדבר על המחלוקות. זה ברור שמראים. אני מדבר על הקטנות, הפיפטי פיפטי. תעקוב. זה חסר, ולא סתם.
3. אוף טופיק – אני מחזיק ממך איש הגון וישר (לפחות באסקטבול-ווייז). אם אתה ממהר להסתער עלי ״ניחוס ניחוס״ בעל פעם שאני טועה (עאלק נכנסתי לרבע האחרון במדבר בממפיס והימרתי בקטנה על פופ) – מן הראוי שתדע גם לתת ח״ח כשאני פוגע. כשווש היו 32:17 אמרתי שיסיימו בפלייאין ויגיעו עד פילדלפיה. כמה ״פגיעות״ היו לי מאז? איפה הייתה התקשורת? 😀

Yinon Yavor
20/05/2021 12:48:05
Reply to  דה שוט

מסכים עם דה שוט.
במשחקי ימי חמישי של גביע אירופה (איזה מונח ארכאי…) וגם בליגת העל בכדורסל, השידור הרבה פעמים נותן פוקוס והילוך חוזר על שריקות גבוליות, עם או בלי ביקורת על השיפוט. לדעתי זה באמת נולד כצורך לראות איפה הגויים "דופקים אותנו" בימי חמישי ולתת תוקף לתלונות על שיפוט מוטה.
בליגה של סילבר ממש מנסים להצניע את מעורבות השופטים, ורק במקרים קיצוניים (ו/או כאלה עם צ'אלנג') – עוברים להילוך חוזר ואומרים מילה על השיפוט.
זו בהחלט אסטרטגיה, ואפילו נכונה. אתה לא רוצה שהשיח הציבורי יהיה סביב השיפוט, וזו הדרך המעודנת להשיג את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה הדרך לרמות את הציבור התכוונת

אבג
אבג
20/05/2021 11:46:50
Reply to  דה שוט

אני מסכים. כשיש עבירה הרבה פעמים מראים הילוך חוזר של איזו הטבעה מלפני כן. נראה שזה מכוון כיןן שלדעת ראשי הליגה מה שמעניין את הצופים זה הילייטס.
אם יש שריקה שהשדרנים רוצים לראות שוב אז לפעמים מראים שוב, אבל זה מפריע שנניח פספסתי את המגע במבט ראשון למה לא להראות שוב?

דה שוט
20/05/2021 12:16:57
Reply to  אבג

בכדורגל מראים הכל שוב מעוד זוויות. נכון – יש שם פחות שריקות אבל לא פחות אירועים. לדעתי זה מכוון. גילוי נאות – את ההשוואה לכדורגל חשף בפני מישהו אחר ששמו שמור במערכת (סתם… השם שמור אצלי במגירה, אין לי באמת מערכת. אוהדי וושינגטון מאז שאבדיה נפצע נכנסים בסוף משחק למונית פרייבט ונוסעים הבייתה 😀)

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 12:23:34
Reply to  דה שוט

ברור שזה מכוון. מנסים למנוע את העליהום שיבוא עליהם אם נראה את כל השריקות המוטות.

Yinon Yavor
20/05/2021 12:48:43

נכון. כתבתי למעלה

Yinon Yavor
20/05/2021 12:49:56
Reply to  Yinon Yavor

אבל אלה לא שריקות מוטות. אלה טעויות פשוטות ברוב הפעמים

אשך טמיר המקורי
20/05/2021 13:27:09
Reply to  Yinon Yavor

הרבה "טעויות פשוטות" שבאופן עקבי לכיוון אחד = שריקות מוטות

etayle
etayle
20/05/2021 12:59:21
Reply to  דה שוט

אני לא מומחה בNBA, באירופה בכדורגל השיפוט בד"כ טוב מאוד. לא אומר שמטבע הדברים אין החלטות שתלויות בשיקול דעתו של השופט. אבל בהחלט מכסחים ודנים כמעט בכל מהלך מפוקפק.

נסייג ונאמר שהשיפוט בליגת הכדורגל בספרד מזעזע ברמות, כמעט ברמה של הליגה הישראלית, שהרמת שיפוט פה מתחת לכל ביקורת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

גם שם משלמים בביטקוין לשיפוט

שייקה
שייקה
20/05/2021 12:24:09

משחק התקפי נורא של הלייקרס. לא חושב שזה כל כך עניין של כושר אלא יותר קשור להייפ סביב המשחק והתיאום הספציפי בין הטופ והבוטום שלהם. זריקות שנכנסו לא מעט במהלך השבועות האחרונים פשוט לא נכנסו, ההגנה על לברון ודייויס הייתה פשוט מצוינת בתחילת המשחק ובסוף זו הייתה ההגנה המעולה שלהם עצמם שהצילה אותם. קארוסו היה ענק, וגם קוזמה שיחק לא רע ונתן הרבה אנרגיה חיובית בעיניי. הרגליים רעדו לרוב השחקנים על המגרש בחלקים ארוכים של המשחק וזה היה ניכר, ובכלל המתח שהפלייאין יוצר הרגיש שונה מפלייאוף רגיל, במיוחד כשמדובר בכזה מפגש פסגה. לדעתי הלוחמים ינצחו בבית את ממפיס ויפסידו ליוטה ב-5 או 6 (בהנחה שסטף כשיר). וכמובן, יש עולם מקביל בו הלייקרס והווריירס נפגשים שוב בגמר המערב…
.
לגבי השיפוט, במשחק כזה כמעט תמיד יהיו טענות וטעויות. אני אישית לא חשבתי שזה היה ברמה שהכריעה את המשחק.
.
סיקור מעולה, כהרגלך בסוקר (במלעיל). תודה, חיים.

עגל
עגל
20/05/2021 12:48:18

לגבי גרין – אין ספק שזה שחקן מאוד מוכשר שיש לו תחום רחב של יכולות ומצטיין בהבנת משחק גבוהה מאוד, מה שמאפשר לו לנהל את ההגנה ואת ההתקפה.
אבל קרה לו מה שקרה להנפלד ולדניס רודמן – שחקן התקפי מוכשר שמשחק ליד שחקנים טובים ממנו, ובשל יכולת הגנתית יוצאת דופן מתכנס בעצמו ומתרכז בחוזקה העיקרית שלו (כמובן שהתקפית אין מה להשוות את גרין לרודמן).
שמעון צודק שאם גרין היה קולע 8-12 נקודות במשחק זה היה מאוד עוזר לג"ס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

10 גם מספיק. אני אהיה טנש לרגע תבקש מהם נתון מה המאזן של גולדן העונה כאשר קרי משחק ודריי קולע 10 נק ומעלה.
ומה המאזן שהוא קולע 5 נק ומטה…
אני לא בדקתי

The Pro
The Pro
20/05/2021 12:49:05

סיקור טוב למשחק מיותר.
אין ספק שהגולדן סטייט פספסו הזדמנות נדירה לנצח את הלייקרס.
רק בגלל השיטה של הפליי אין ויום נתון שבו הקבוצה היריבה לא בכושר שיא.

הטענות ההזויות שחוזרות כאן על שיפוט בכל משחק של הלייקרס מצחיקות

The Pro
The Pro
20/05/2021 12:57:28

אבל מבין כל התגובות שמביעות על חוסר הבנה המנצח
"
pini 20 מאי 2021:09
לווריורס יש יתרון בקלאץ'.…"

מה שחלק גדול מהעדר לא מבין שההבדל במשחק הזה בקלאצ' זה בדיוק
לברון ג'יימס שבגיל 36 מגיע חלוד ואחרי פציעה
מול קלעי מצטיין כמו סטפן קורי שאף פעם לא התעלה במעמדים כאלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

לא התעלה? שמרתם עליו עם 3 שחקנים וקיבלתם ממנו 37.
תדבר איתי שעל לברון ישמרו 3 שחקנים וילחצו אותו מתישהו חחחח (רמז אף פעם…)
אה וסטף יש לו את דריימונד בעוד לשני את דיוויס חח, רוצה להחליף ביניהם ולראות מה קורה?

etayle
etayle
20/05/2021 13:01:50
Reply to  The Pro

מי היה מאמין שאני מסכים איתך, לברון שחקן קלאטצ' נהדר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
20/05/2021 13:04:02
Reply to  The Pro

רואה שה3-1 של קרי בגמרים מול לברון (כאשר גם האחד הוא הודות לשופטים) ממש שורף לך

Guy d
Guy d
20/05/2021 13:56:05

איך רואים את זה?

אבג
אבג
20/05/2021 14:13:22
Reply to  The Pro

רשמו במהלך המשחק- פעם 97 שקליעה של לברון להשוות או להוביל בדקה האחרונה.
חוזר – 97
לא קלאץ'?

פיני
20/05/2021 15:58:28
Reply to  The Pro

לברון באמת שחקן קלאץ' טוב. אבל הלייקרס העונה היו יותר פריכים מהווריורס בקלאץ' (מבחן הזיכרון, עידו, ת'וג, או גיא, יבדקו זאת ברגע)

גיא הירוק
20/05/2021 14:18:41

זה לא אמור לשנות,
אבל זו התשובה שלי, ולעזאזל ההפוליטיקלי קורקט –
.
התגובות של באני ממש מורידות לי המון מההנאה שבלהיות אוהד של לברון…

וניל טרופי
וניל טרופי
20/05/2021 16:27:48

ודה על עוד סיקור חיים. אני איתך בבעיית השיפוט ולא בגלל החלטה כזו או אחרת אלא בגלל שמהדקה הראשונה לברון ודיוויס יושבים על השופטים ובוכים ומנצלים את מעמד הסטאר שלהם מה שתמיד בסוף בא לטובתם. זה מרגיז כי בכל מקרה אחר צוות השיפוט יתן טכנית. בשביל לנצח את לברון צריך להיות ממש טוב כדי לא לתת צאנס לשופטים, ומה לעשות גולדן לא שם הם צריכים לבחור טוב השנה עם הבחירה של הוולבס ולקוות לחזרה של קליי. האמת אני מקווה שהם יטרידו את קרי לקבוצה שלי אבל הבחור כמו מסי התחייב לקבוצה אחת לצערי.

וניל טרופי
וניל טרופי
20/05/2021 16:27:48

ודה על עוד סיקור חיים. אני איתך בבעיית השיפוט ולא בגלל החלטה כזו או אחרת אלא בגלל שמהדקה הראשונה לברון ודיוויס יושבים על השופטים ובוכים ומנצלים את מעמד הסטאר שלהם מה שתמיד בסוף בא לטובתם. זה מרגיז כי בכל מקרה אחר צוות השיפוט יתן טכנית. בשביל לנצח את לברון צריך להיות ממש טוב כדי לא לתת צאנס לשופטים, ומה לעשות גולדן לא שם הם צריכים לבחור טוב השנה עם הבחירה של הוולבס ולקוות לחזרה של קליי. האמת אני מקווה שהם יטרידו את קרי לקבוצה שלי אבל הבחור כמו מסי התחייב לקבוצה אחת לצערי.

ברבור שחור
ברבור שחור
20/05/2021 18:08:45

תכלס השלשה של לברון היא פוקס אחד גדול…המזל הולך עם הטובים.
נראה שהלייקרס תגיע לגמר גם השנה